onsdag 16 juni 2010

första dagen på sommarlovet!

För Emmas skull uppdaterar jag min blogg idag... Det händer ju så sällan nu för tiden :P

Gick ur nian igår...Konstig känsla, måste jag säga. Jag har gått på Leteboskolan ( innan kallad MKS) i hela 10 år! Liksom 2/3 av mitt liv, nästan... Saknar den faktiskt redan..snyft :P




Lapptäcket som jag hållit på med en termin har nu äntligen blivit färdigt! :) gött!

...på skolavslutningen med våran ägiga tysklärare Margrete!


Snyft... för tio år sedan i matsalens trappa:
" kan inte vi bli bästisar?"
"Jo, det kan vi!"
Amelie, du e sååå fin ;)

skolavlutningen.
Jag sjöng solo


yay!


Min helgrymma klass








det sista jag vill säga är...
Grattis Emma Wallgren som äntligen skaffat facebook!...haha :)
( jag visste att du skulle skaffa det, förr eller senare!! :D )

see ya! :)


by the way....testade lite att ändra utseendet på min blogg lite, och har blivit lite förvirrad. haha, fattar ingenting.
scary!

2 kommentarer:

Anonym sa...

snyfft jag saknar dig!// julia <3

emma sa...

haha, jag hatar facebook lika mycket fortfarande:P men.. kommer säkert bli fast där efter ett tag och inte kunna slita mig därifrån:S PUSS sara:)<3