onsdag 20 augusti 2008

världens hands!

Hej! Har precis kommit hem från att ha spelat en mycket mysko fotbollsmatch. Jag gjorde några väldigt stora tabbar. För det första så fällde jag en tjej( bakifrån) i straff området. Det var så nära på att bli mål, jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. ..Tyvärr måste jag säga att det blev mål ändå :P Sedan ,efter typ 10 minuter gör jag världen synligaste hands! Jag blir fälld av en tjej som ligger på marken, jag råkar då av misstag att knäa henne i magen, och tror att det blir avblåst. Eftersom jag sitter med knäna i magen på henne, försöker jag att ta tag med händerna i marken och ta mig där i från. Men vad ligger inte där jag ska sätter händerna...om inte bollen?! Jag skuffar undan bollen, MED HÄNDERNA, och det tar någon hundradel för mig att inse att jag nyss gjorde en as synlig hands. Domaren är seg, och det tar en stund för honom att jag gjorde hands...Jag erkände det själv...
Det blev ingen seger, som förväntat, och vi förlorade med 4-0...

Sen har jag inte gjort så mycket. Segat, sett på OS. Vem ringde 2 h &30 minuter före samling och frågar om vi skulle kunna se på Spiderman, som är 2 &13 minuter lång, om inte Ami?
JO, det var väl en utav hennes idéer, som ibland kan komma uppoppande...Så vi såg den och skyndade senare till Öxnevalla...

Nu ska sätta mig ner, ta en bra bok och bara njuta av min glass som nu har fått lega och smälta en lång stund...
Hejsvejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv : Ja, jag har sett asmånga med Lifehouse - everything, men den e helt klart bäst! <3

www.baralovisasblogg.blogg.se