måndag 16 februari 2009

sportlovet

på lovet har jag...
...sovit över hos andrea, badat på kaskad, ätit middag hos andrea med familjen, varit med Jenny, varit i Kungsbacka och handlat, spelat innebandy, kollat efter praoplats, läst 6 engelska böcker( karen kingsbury), läst ut min reflektionsbok, varit hos jenny, kollat på bio, varit på tjejkväll och tittat på melodifestivalen, varit i kyrkan, varit hos andreas mormor, ätit pizza( 2 gånger, ajajajaj!!!!) spelat innebandy, pusslat 2 ½ pussel med 500 bitar i varje...

...hur orkar jag egentligen???

10 kommentarer:

Anonym sa...

van kanske?

/Jenny

sara sa...

jaaa...:P

clara serholt sa...

åh vilka karen kingsbury böcker läste du ut?
jag har precis läst ut divine ...eller precis och precis...
jag läste typ ut den för nästan två veckor sen...men ändå!!

KRAM

sara sa...

...jag läste divine, this side of heaven och the red gloves serien ( 4 böcker, fast det vet du säkert :P)

kramkram

clara serholt sa...

åh this side of heaven vill jag läsa...
ska nog besälla den tillsammans med Above the line serien...den nya :D

kram

sara sa...

vet du va,,,,jag borde nog också beställa mina böcker! jag bara ORKAR inte vänta på att pappa ska beställa dem... jag måste ha de andra alltså!

EllaBellaBo sa...

Hej du är en bra lärare!

EllaBellaBo sa...

Du är en bra lärare!!

clara serholt sa...

hahaha..eller hu7r. jag orkar inte vänta på födelsedagar och julaftonar (?? haha)...så jag beställer för4 mina studiebidrag....
fast jag fick ju böcker denna julen...
men nu vill jag ju ha fler. hahha

KRAM

sara sa...

tack ella:)...( inget fjäsk bara :) )


ja, jag får se. Hoppas på att kunna beställa böcker inom en månad :)