fredag 12 juni 2009

the day after tomorrow

missförstå inte rubriken :) ... ( jag syftar så klart på att konfat börjar i övermorgon)

Japp, då var då det mesta av packningen klar. Ska bara packa in det sista i väskorna och köpa lite som jag inte har köpt än :P

om ni av någon mystisk anledning skulle ha missat det ( ??? ) så drar jag och några till, till Åhus missionsgård för att konfirmera oss :) Ska bli grymt kul, och jag hoppas verkligen att jag ska få ut mycket bra och lära mig ännu mer om JESUS!!! ( tjohoo!)

blir kanske sista gången jag bloggar här...I juni alltså ;)

see ya... och kolla gärna in HÄR på bloggen, där jag kanske kommer synas då och då.)...våran konfablogg :)

Heligt är ditt namn bland jordens folk,
i sanning går din väg så full av nåd
allt som du har gjort är ett och sant
helig, helig Gud är du
Helig, helig Gud är du!

1 kommentar:

Paulingen sa...

Elias ska ju också konfirmera sig, och jag ska följa med och lämmna honom.