söndag 5 juli 2009

grymt gött...ah!

konfat e definitivt en utav de bästa sakerna jag någonsin har gjort.
har lånat en dator...vet inte hur länge jag får sitta här, såå jag fattar mig kort.
vi har haft 3 grymma veckor.
paddelhajk, grymt väder, strad och volleyboll, sköna kvällar och underbara andakter.
ah!
igår hade vi tjej-och killdag... vi tjejer skämde ut oss. cyklade iväg med fula utklädnigskläder och maskerad smink i ansiktet. åkte buss till kristianstad där vi kördee tjenfällen. massa uppdrag som vi sklle göra...
idag var de dop i havet..igen ( ludde förra gången, nu fille) idag regnade det för ovanlighetensskull och havet hade ustora vågor...mäktigt...

ah, faddergrupp om en miknut.måste drqa


see ya!...

4 kommentarer:

Maria sa...

saknar dig sara!men snart ses vi:)
puss

Jenny sa...

Du verkar ha roligt! Men det där måste du ha skrivit väldigt fort. många stavfel sara ack ack, jocke skulle gråta...

Paulingen sa...

Jag tycker oxå att det verkar roligt på konfirmationen.

sara sa...

haha, ja. Jag var nära att skriva en ursäkt för mina stressade stavningar:P
tyckte minsann att de hade lite charm, men nähä...