fredag 11 september 2009

Storstädning!

Hej alla människor. Jenny som gästbloggar här. Sara uppdaterar ju aldrig, så jag tänkte att jag kunde göra ett försök.
Sara har precis storstädat sitt rum. Jag vet, nu tänker ni alla: VA? Hur kan detta vara möjligt? Kan Sara städa själv? Svar: Nej. Självklart får ju jag hjälpa till och städa. Jag får ju vara som en Marie-louise eller Marlene för henne. Lite smått som en hök...
Jag: "Sara när bytte du i sängen senast?" Sara: " Härom veckan." Jag: " VA??" Sara: " eller när jag tänker efter så..."

Jag som slavar i Saras rum.Så här härliga blir sockarna när man har krypit runt på Saras golv.

Sara hittade ett par dammiga shorts bland all smutsen. Men som sagt: allt är inte guld som glimmar...
Så här tjusig var trasan, ändå hade jag tvättat rent den några gånger...
Jaaa...
Saras fina vrå mellan väggen och hyllan...
Men, allt går bort med Mr Muscle!

5 kommentarer:

Anonym sa...

sara. jag är äcklad. / AMI

Ann sa...

Wohooo, tufft :D sara städar! :D:D

Paulingen sa...

Trevligt!!! Såg inte så frächt ut!!!

alice sa...

mmm mysigt :D

filippastruxsjö sa...

fy vad äckligt :DD hahaaha

duktiga flickor :)