tisdag 15 september 2009

Till alla kära bloggläsare!

Kärabloggläsare! Jag " råkade" av en händelse ge Jenny mitt lösenord( hrmmm), och som ni alla har sett blev det förra inlägget konsekvensen av mitt misstag... :P Jag vill därför lugna er alla med att ge lite lugnande ursäkter...

...Varför inte börja med att säga att jag faktiskt (!) byter lakan ofta....Jenny råkade förlöjliga mitt svar lite, uinder den konversation som hon hade citerat ;)

...Om ni undrar över den smutsiga trasan så har vi lite tankeställare här:..
HUR kunde Jenny göra den så smutsig? ( för ALDRIG skulle väl Sara kunna ha det så smutsigt i sitt rum?)
JO, Jenny torkade inte bara av listen utav innanför min söndriga golvlist...
eh...Vet inte om mitt argument höll där riktigt, men...


hoppas att ni nu kan sova bättre i era sängar i natt, och inte längra drömma mardrömmar om svarta trasor, gammalt smutsvatten och obytta lakan....

see ya :)

3 kommentarer:

LovisaHenricssson sa...

Lejonkungen är den bästa utav alla grymma disneyfilmer!

sara sa...

JAAA! Den e ju helt fantastisk! grymt bra, härligt känsla i den :)

majs sa...

majs