måndag 20 september 2010

facebookabstinensbesvär?

Har jag facebookabstinensbesvär? (wow, vilket långt ord :P )
hade någon av er frågat mig det innan idag hade jag svarat; aldrig! Fick faktiskt frågan om jag har fått det än, innan idag, och jag sa att det nog kunde dröja någon vecka...
om jag bara visste.
Det hade väl gått 5-10 minuter efter det att jag kommit hem. Då kände jag det.
Bevis på f.d. facebookberoende?... skulle nog kunna kalla det så.
För att kompensera mitt facebookuppehåll, som jag har, kom jag på att jag kunde blogga. Jag satte mig vid datorn och vad ser inte jag, om inte facebook? jag måste erkänna att jag hade en liten längtan att logga in...bara en sista gång, kunde jag nästan höra mig själv tänka, nån stans långt bak i hjärnan... men icke!
så här sitter jag nu, bloggar för första gången på... 3 månader? weird, detta behövs ändras på!

här behövs det livas upp... ni får några random bilder :)





Amelie, vacker som en morgonsol!










jag kan knyta skor...hrm



systra mi... söt som jag vet inte vad! :)



see ya!