tisdag 14 april 2009

bilder från helgen


morfar och jag












snacka om go bild :P kolla frillan :P




har gått igenom påsken utan en smula godis:P ...men det är ju trots allt inte för godiset som vi firar den:)



Har inte skrivit så mycket om det, men helgen var fullspäckad av mycket kul :) Morfar fyllde 85 år, så jag och resten av släkten var över på Höjden och firade:) Efter det åkte jag till Staden på berget, och var på ett fantastiskt möte:)
Lovet gick för fort helt enkelt! ... och nu är jag tillbaka till skolan igen:/( blandade känslor om det)
I morgon ska vi nog dessutom få tillbaka några svenskauppgifter, och varje gång jag kommer att tänka på det fladdrar det i magen på mig. För inte nog med det ( vi har ju berättelse, nationella och reflektion i SV) så ska vi få tillbaka engelskaprovet och musikprovet...ih! Jag ser båda fram emot det, och är nervös på samma gång.

om 2 timmar sticker jag och Jenny på fotbollsträning:) Lov är inte bra! Man rör sig för lite!


Hejsvejs

3 kommentarer:

ann sa...

daniel har ju typ snyggast frilla av alla xP kommer till skolan imorrn :D alldeles lagom til musikalen :( hoppades nästan på att jag skulle få slippa... haha, puss

ann sa...

oc du, kommer inte idag (torsdag) så dni får sjunga utan tvärflöjt... var inte tillräckligt frisk för att gå idag helt enkelt. Typ yr när jag gör lilla minsta grej. blev andfådd efter att jag hyvlade ost igår xD
kraam

Anonym sa...

Elias har väl likasnygg! Men lov är visst bra!