tisdag 7 april 2009

påsklov

I lördags kväll stack jag, Jenny, Ami, Natta och Aliss ner till pizzerian efter att ha spelat innebandy hela dan. det var en mysig stund, och jag fick bland annat visa upp för ett par mycket erfarna pizzaätare hur man äter kebabrulle. ( nån stans längre bak i bloggen finns det lite bilder på deras version av hur man sak äta :P )
När vi var på väg upp från lunnaliden såg vi en mindre trevlig syn ...en kille moonade för oss genom fönstret!

Vi satte oss på sjöbyskolan lekplats, och Johanna kom och joinade oss där. Sen drog vi hem till Natta, mig, Ami, Natta och mig ...då var det bara Ami och JOhanna kvar. De stack till Ami om jag har hört rätt, och jag och mina syskon drog och hälsade på vår kusin som har varit i Israel sen i augusti...

På söndag spelade jag fotbollsmatch. Det gick väldigt bra faktiskt( för mig) , eftersom jag inte har tränat sen i okt/nov. de behövde nån till, de var så få :P vi förlorade med 3-1, men det var jättekul ändå. ( om man bortser från det blåsiga vädret som styrde bollen hela tiden, och den grus- gräs- hage- och fågelsbajsaktika planen som vi spelade på ( den var faktiskt värre än Kungsäters!!!!) ... Har nån varit på den lilla flygplatsen i Varberg?? Vi spelade där :P Den var inte jämn över huvudtaget!!! ) hahaha

Igår gjorde jag mest ingenting över dagen. Jag och Maria sörjde över igelkotten som långsamt dog i trädgården. Vi vet itne vad det var, men den var typ överfallen av fästingar och loppor eller nåt, för ögonen var full av dem...snacka om att jag blev äcklad! PÅ kvällen hade jag, anna och mågra utav hennes kompisar en lietn filmkväll. VI såg på Die Hard ...bra film!

Idag..vet inte vad jag ska göra. Kanske fotbollsträning, men jag är osäker, har varit förkyld så länge nu...( dessutom är den i Kungsäter!)


see ya

2 kommentarer:

Anonym sa...

DIE HARD!
Har Klas dött ?! :(

sara sa...

Die Hard ÄGER!!! de e grymt bra faktiskt !

ja, han e död...snyft!! :(