söndag 26 april 2009

:) :) :)

Tja, har kommit hem från cupen nu. Det var grymt kul, måste jag säga!
Igår samlades vi när vi skulle samlas; det var bara ett problem, och det var att ingen som skulle köra kom... SÅ vi fick knö in oss ( Aliss blomgjordspåse fick tyvärr inte plats, och fick kastas ut ur deras lilla bil). Det gick bra på vägen dit, såg en polisbil och blev lite smått förälskad. Och så körde vi ju " vilse " med...Körde förbi hallen ett par gånger :)

Jaja. Första matchen var mot Landvetter, och jag gjorde mål efter 8 sekunder :) matchen slutade 5-0 åt oss, och jag gjorde två mål och en ass( jenny, johanna och linnea gjorde mål med).

Tre timmar senare hade vi våran andra match mot Särö, och också den matchen var bra:)( de hade inga avbytare)
haha..sjukt kul var det när jag tänker efter...För gissa vem som dömde oss? jo, Patrik i " SVeriges värsta bilförare" !!! Haha, han och någon John :) Han var för go....Dessutom var dom bra med.

Första gjorde de andra mål, sen gjorde jenny så att det blev 1-1, 1-2, 1-2, 1-4 och 1-5 :) haha, hon var grym!!! nån assist där för min del :)

På kvällen hade vi match mot ett fjortislag...Lindås
Ah, dom va SÅåå fjortisar. Minst ett kilo foundation och shortsen var uppvikta:) ( hrrmm, # 16, hrrmm)
Den matchen blev 4-4, varav Jenny gjode tre( ett straffmål) ...:) Dessutom var Anna så grym så att hon tog en straff med! SKÖNT!blev nån assist för mig där med, om jag minns rätt

Idag hade vi match mot Pixbo...Förlorade tyvärr med 3-1, men Jenny gjorde en assist, och jag ett mål :)

Vi stannade för att kolla finalen, och var där i flera timmar. Och så kom Patrik och började snacka med oss om lite allt möjligt :) ( han och John hade typ peppat oss under matcherna :)och sagt typ" Gör ett till mål nu! " i smyg, ...för övrigt... haha ) Dessutom när jag och Jenny kollade på en annan match, en han dömde, kom han till oss mitt under matchen, när han gick förbi, och pratade med oss...

Fjortisarna vann finalen, tsss! Vi skulle lika gärna ha gjort det! Men men, och vi åkte hem... Jag, johanna och Jenny i en bil bl.a. Åkte förbi Fjärås, och där stank det griskiss och tång....haha



bilder kommer sen, hoppas jag :)

see ya
ah, nu är det tyskaplugg som gäller, blä!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi åkte förbi kisstångstället vi med! Jag utbrast:
" DET STNKER GRISKISS OCH TÅNG!" :D

Jenny sa...

Vi hade lätt domarfjäsk! ;)

Anonym sa...

hej hej:) tror jag vet vilket lag de handlar om hehe.. hoppas att ni mår bra:) ni var klart roligast och döma.. är i norge och bor nu :P så de blir lungt på vägarna:d adda mej på msn om ni vill:) puttestar5@hotmail.com ha de bra hälsa ALLA I LAGET.. PATRIK