måndag 19 oktober 2009

lejonkungen

juhupp...Nu sitter jag och maria framför TV:n och se på " Mufasa, Mufasa, Mufasa!!!! "...= lejonkungen.
Den e så fantastisk! Grymt bra...
Nu tror ni väl också att jag bara ser på film på min fritid, och att det är det enda jag skriver om på min blogg. Men så är inte fallet ...I alla fall inte det första ;P
Har precis kommit hem från innebandyträningen. Det är sååå skönt att röra på sig... :D

"Snart är det jag som är kung!!!!!" ... du är vild och galen och för ung..Snart är det jag som är kung :) " "alla tittar hitåt, alla ser åt mitt håll, och jag e i centum, och jag har en stoor roooll! "



Den som inte har sett på Lejonkungen, eller inte har sett den på ett bra tag, ta och se den!!


RYSER...speciellt början ( t.ex) är grymt!


see ya :)

1 kommentar:

Paulingen sa...

ja, den är grymt bra