onsdag 28 oktober 2009

självklart glömde sara kameran

Du e jag hemma igen, dagarna har runnit iväg.
Jag hade tänkt mig ta med mig kameran, men självklart glömde jag den i hallen före jag åkte. Därför blir detta inlägg inte lika roligt, och alltså utan bilder :P

Jag åkte tåg i fyra timmar, och kom sen till tova där hon och emilia väntade.
Emilia stannade bara över dan, men jag sov över två nätter. Vi gjorde en massa, orkar inte säga allt, men vi red en massa ( SKITKUL!)
har tyvärr träningsvärk, eftersom mina muskler inte är särskilt vana vid att rida lätt ( som det uppenbarligen heter) Chacko heter hästen, om någon undrar. En underbart fin och ...Ah, en mycket mycket mycket fin häst, helt enkelt :P


jag orkar inte skriva mer på detta inlägg:P... Detta var en ytterst liten bit av mina tre härliga dagar hos Tova. I morgon ska jag muppa med ami och jenny :P


see ya:)

2 kommentarer:

Jenny sa...

mupp

Paulingen sa...

åh, jag ÄLSKAR att rida... det är jätte "skönt"! :P Och skoj är det allt. (jag tycker det är roligt att rida lätt.)