fredag 23 oktober 2009

sjuk

e sjuk idag, vilket faktiskt är väldigt ovanligt...brukar inte va det.
Menmen, stannade hemma från skolan idag. KOnstigt att säga det, men jag ville faktiskt dit. Jag har liksom en tvångstanke att jag ska dit vare morgon. ( även när jag hade öroninflammation en dag stack jag dit av tvångstanken)...Men jag fick inte för mamma och pappa, eftersom jag mådde så fruktansvärt dåligt i natt.
Hade/ har rejäl halsfluss, lite feber, mådde lite illa, lite ont i öronen och lite täppt i näsan... Och svettades som en gris. ( som ni märkte så var det en liten fin blandning, av inte allt för stora sjukdomar...)
Drömde dessutom om spaghettibroar, exakt hela natten, även då jag låg halvvaken.Om någon undrar så är det vad vi har hållit på med hela veckan på NO:n
Fy, det var hemskt. Men nu mår jag nästan bra...Och jag ska till KU i kväll :)... Grymt XD


see ya

Inga kommentarer: