måndag 5 januari 2009

My name is Ron Wilson, busdriver!

jag måste ursäkta, jag har ingen aning hur jag ska starta blogginlägget idag, så jag låtsas som om jag redan har gjort det...


Träningen idag var urskön ( bitvis i allfall) Det kan ju bero på att jag inte behövde stå, och att vi dessutom kom överrens att jag och "Lill- Anna" ska stå typ varannan match ... Yay! Göttisch ( kan inte låta bli att tänka på Ami när jag skriver göttisch :P )
För övrigt så skadade sig Filippa rätt allvarligt ...de va äckligt. Det hände väl p.g.a att NÅGON hade hög klubba, igen...Hon fick ett jack ovanför ögat, och det blödde jättemycket... !!!
En annan kul grej hände efteråt, men den orkar jag inte skriva här...MEn det var kul iaf..

Annars var det kul. Efteråt hände en mycket speciell sak, Ami var med som ögonvittne :P Ami och jag skulle gå hem efter träningen, och skildes åt när jag skulle gå in på min gata ( jag gick som en skata eftersom det var så halt) . Lite komiskt va att jag sa hejdå typ tre gånger :P då vände jag mig om för att säga det till ami, som e kul grej ni vet. Helt plötsligt ramlar jag baklänges på asfalten som var full av is och grus ( som inte hjälpta ett dugg ) och bara ligger där...Det måste ha sett komiskt ut...Jag bara ligger där, mitt på vägen, och gapflabbar. Såå typsikt mig :P haha :P Efer ett tag var jag smart nog att inse att en bil kunde komma när som helst, så jag reste mig upp, och tänka sig. Ett par sekunder senare kommer det en bil inkörande och mannen i den förstår nog vad som hade hänt, för han glodde och log hur mycket som helst.



När jag kom hem satte jag mig framför tv:n och såg på " Sky High" ( My name is Ron Wilson, busdriver!" ) :P Sen var jag så förnuftig och gjorde vidare på min geografiläxa som jag ännu inte har gjort färdigt ( märkte att jag hade gjort massa fel och dessutom och 2 till att göra!!! GAHHH!)

3 kommentarer:

filippastruxsjö sa...

Aj, det gjorde asont:/ nej, jag fick inte sy, men det var nästan så jag fick sy 2 stygn...

sara sa...

uh, har aldrig skadat mig ... så jag vet inte hur det känns ...
:P

vickan!! sa...

Ajaj