lördag 10 januari 2009

Årets första pizza

Idag skulle vi fira en sak med familjen, något med pappas jobb, så fick beställde lite pizza på hotellet. Har inte ätit det på ett tag, så det var rätt gött :P

Jag kan knappt tro det , men jag gjorde första målet igår!!! Efter typ 8 minuter hade vi ett anfall, jag stod framför mål och Elina hade bollen bakom mål. Elina passar in, och på något sätt flyger bollen upp, jag tar ner den på bröstet och gör en direkt backhandsvolley, rätt in i mål. Snacka om att det var gött. Tyvärr förlorade vi med 9-2...men det var rätt mycket otur. De var rätt oschyssta med.
I morgon har vi match. Hoppas att det går bra, förra gånger förlorade vi ju stort. Ja menar, vi möter alltså ÅSA!!!! Jag ska stå i mål, men det ska väl bli kul :P


see ya later, aligator!

4 kommentarer:

svartvitinuti sa...

Jag är sjuk >.<

sara sa...

:( :( va synn, men kan du komma på träningen i morgon?

Anonym sa...

Grattis till målet.

sara sa...

tack :P