torsdag 1 januari 2009

nyårsfirande







Gott nytt år!!!

jaha, nu är det alltså 2009...Tiden har gått fort, jag menar, det var ju nyssens jag var i Kenya och firade jul och allt...

Nyårsafton firades med Jenny och Hermanssons x 2...Trevligt=) På kvällen sysselsatte vi oss med att äta paj, spela spel, se på Törnrosa ( som jag oturligt nog somnade på)
Kl. 12/ 24/ 00, eller vad man nu säger, var vi barn redan ute i " Horreds centrum" för att kolla på fyrverkerier. Efter det att mina bröder har varit borta alla nyår, smäller vi inga raketer själva ´längre...Men det var trevligt ändå
:P


jubelskrik över det nya året :P


hmm...jenny vill inte va me på kort längre :P
idag spelade vi monopol

Jenny ville att jag skulle ta kort på pengarna hon vann ( 130 000 ungefär, jag vann potten en gång...fick bara 25 000 då, och förlorade dem direkt efteråt :P ))






...and a happy new year!

7 kommentarer:

fanny sa...

gott nytt år

svartvitinuti sa...

Haha snyggt kort på dig och Jenny där i början :P

sara sa...

haha, visst är dom!!

sara sa...

den, menade jag... :P

vickan!! sa...

Trevlig nyår ni har hafft!

Jenny sa...

Jag är född till att vara fotomodell... och till att äga på monopol!! saknar dessa monopolförmiddagar hemma hos ami. måste snart återupplevas...

sara sa...

haha, jenny, den va bra :P

vi har ju en chans före skolan börjar...OM vi skule hem till henne kan vi ju ta det då...?