tisdag 30 december 2008

ska försöka få med så mycket som möjligt


ok, har inte bloggat på ett tag nu, och eftersom det har varit ett par mycket intensiva dagar blir det mycket som får pressas ihop...=)

julafton:
åt julmiddag hos mormor och morfar med våra kusiner, det är ju en sån trevlig tradition. Efter det åkte vi hem, och väntade. Jakob och Henrik var tomtar hos fors. Sen åt vi gröt, och efter det julklappsöppning från 6 till 9 =) fick bland annat en Mp3, resa till Lund med bio och resturangbesök en massa kläder, och 9 Karen Kingsbury-böcker....( JIPPIE) och en hel del annat.
Kl. 10. 30 var det dags för midnattsmässa...Jag och typ 14 andra från min släkt var med....

juldagen: en mening...Med en alldeles för mätt mage gick jag och la mig på natten ( var så tagen av min bok, kunde inte gå ifrån den...Och när man bara äter godis 3 gånger per år tar man i lite för mycket)

de andra dagarna minns jag inte särskilt mycket, men sen i söndags har jag varit hos andrea...till idag. Luktar LADUGÅRD! mina händer luktar fortfarande och jag har ändå tvättat händerna och duschat efteråt...den sätter sig



det här blev ju rätt kort ändå =)

gott nytt år alla människor!!!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag ska hem till dig idag! Jag förväntar mig att du har duschat!! Ska vi spela bonanza (eller vad det nu heter)??

sara sa...

haha, det är lugnt...duschade igår=)

jag tror att Anna tog med det spelet...sorry :P