tisdag 14 oktober 2008

en vanlig tisdag

Resultatet kan jag beskriva med tre ord: skräckinjagande, hemskt och dåligt...Hur själva matchen blev, och vad resultatet blev, vill jag helst inte tala om...Jag är ju själva målvakten dessutom...Men jag kan lägga till, som en liten försäkring, att jag ärligt talat inte kunde sova inatt, drömde typ hela tiden om matchen och hur den gick om, och om, och om igen...buuhuu!

Idag hade vi tyskaprov, hälsoundersökning, matte, bild och det bästa utav allt...Tadadadaaaa: idrott...
Jenny och Andrea har precis varit här ( JEnny klippte sig jättesnyggt hos min granne för övrigt)


Nu ska jag se på Den vilda jakten på Stenen...och så ska jag nog vara lite onyttig och äta min glass....

2 kommentarer:

Jenny sa...

Äsch inte ska väl jag...

sara sa...

jaja, OK...Om du inte vill så!