torsdag 23 oktober 2008

torsdag

Har precis kommit hem från skolan ( den klassiska starten på ett nytt inlägg), och känner riktigt hur jag inte kan vänta på innebandyträningen. Det var så längesedan jag idrottade, har nästan fått dåligt samvete...men det blir en kort träning, för damlaget har match efter oss...De ringde ju och fråga om jag ville vara med ( minns inte om jag har skrivit det förut) menmen, jag var för feg. Vågade inte riktigt än, ni vet ju hur mitt självförtroende är i mål... om jag släpper in nåt!!!


Men men, för att liva upp stämningen här på bloggen tänker jag ännu en gång ladda upp några (gamla) bilder...
Ssöta Maria, kunde bara inte låta bli att ta ett foto med henne=)

Ami, Julia, jenny, jag, Alicia och Fille...haha

Vi synes!!!!

4 kommentarer:

svartvitinuti sa...

SAAARA!

ÄT BAJS! Vad är det där för bild på mig? HAH?

Tss.. :P

clara serholt sa...

heej sara! du, jag har utmanat dig. gå till min blogg för att kolla vad, och vilka reglerna är. hihi.

kraaam

Deshy sa...

nemen, vad söta bilder :D Gillar skolavslutningsbilden :P

sara sa...

haha, men du ska ju itne säga nånting....Kolla på mig, det ser ut som om jga stryps!