onsdag 22 oktober 2008

gari ni jeupe

jag har just nu ingenting att göra. Kom hem från skolan för typ,,,1 timma sedan och jag har inte gjort något vettigt alls...
Har typ " dåligt samvete" för att jag inte har idrottat sen i måndags ( hade idrott i skolan igår, men det räknas inte)...Dessutom sa jag nej till Dam-lags matchen...Jag vågade inte, dessutom var det ju WIC de skulle möta, de är alldeles för läskiga för mig...!!!

SÅ, resultatet av att ha tråkigt var att jag satte mig framför datorn och lärde mig lite nya swahiliord... ( det är det som är överskriften) inte för att det är så tråkigt, men jag kände inte riktigt för det...

Snart ska jag på en liten konsert där både Anna och Henrik spelar...i Kinna

See ya!

( på tal om Kenya ( swahili) så har jag ett par mycket gamla bilder därifrån)


En gammal bild på lilla jag...( de här gamla korten har vi i allafall på datorn)
Maria ungefär samma tid ( ser ni Annas min i bakrunden?=) )

2 kommentarer:

Jenny sa...

karvjodki är swahili och betyder PLUTT!! söt du va (är)...

sara sa...

danke schön!

ermm... Kari ni jeupe= bilen är vit...Nästan JEnny, bra försök!!!