onsdag 15 oktober 2008

"tåget kommer!"

I morse, när jag och Ami satt i bussen, så hade vi inget speciellt för oss. Så vi gick av bussen. Så fort vi gick av upptäckte vi det! Vi var...förföljda! av självaste ...Ni vEt vem! Ami sprang runt bussen ena hållet, jag andra...När vi möttes igen , hängde jag med henne i stället och blev jagad av en liteen kille...vi hopade snabbt på bussen igen, och det tog inte särskilt lång tid för oss att gå tillbaka ut...Denna gången gjorde vi det snabbt, så ingen JT hann springa ut...När vi kom in i bussen igen ropar han " Tåget kommer, tåget kommer" JAg och ami fattade gensat galloppen och började göra varan egen låt " tåget kommer, tåget kommer. ( klapp klapp klapp klapp)" Lite här och avr senare idan kunde den oroligt snygga, fruktansvärt braiga, melodifestival vinnade låten komma upp igen...

Efter skolan följde Ami med mig hem...Det blev en kort visit..Direkt när hon hade gått ( lite efr 5) tog jag på mig pjmas, och bara slappade lite. skönt...
NU måste jag avsluta dagen med att göra lite tråkiga läxor..Sen blir det väl den vanliga aftonbönen och en god, efterlängtad natt med mycket sömn ( hoppas jag=)


...och så får jag inte glömma att säga GRATTIS till min älskade bror Markus, som fyller 21 idag !!!...

1 kommentar:

svartvitinuti sa...

TÅGET KOMMER TÅGET KOMMER!
Klapp klapp klapp klapp

Vi borde VERKLIGEN ställa upp med den i melodifestivalen. Alla kommer bli helt asglada och slänga rosor och trosor på scen. Vi kommer vinna hela Alltet :)