fredag 17 oktober 2008

nybakade bullar och TT

Innan idag, som jag sa, hade jag ju det inte särskilt spännande, så Ami kom till mig istället...:Vilket genast höjde spänningen... Vi hade bestämt oss för att baka bullar...Det gick som vanligt, jag spillde dock inte ut särskilt mycket mjöl den här gången...( ami lät mig i själva verket inte komma i närheten av bunken medan mjölet var löst)...( ok, erkänner, det där sista var inte RIKTIGT sant...=) i allfall, till sist upptäckte vi den stora skräcken..Mjölet var slut! Jag gick runt och kollade, men hitta inget...Till sist var jga tvungen att göra det fruktansvärda, mest skrämmande och läskigaste som gjort på länge...Ringa grannen ( ni vet vem..JT parent!!) och be om lov, till min förskräckelse svarade inte hon ...
Sen när anna kom hem igen sa hon att det inte behövde nån mer mjöl, det var snarare för mycket mjöl i än för lite

Jag ohc AMi tog oss sedan en liten cykle tur....ok, jag ska säga som det är, jag skjutsade ohc ami gjorde det vanliga...satt på pakethållaren..

När vi kom tillbaka spran ami till mitt rum ( jag sprang förtvivlat efter) och hon blev genast svimmfärdig...rummet hade kläder på golvet!!!
Det ena ledde till det andra, och den följande halvtimman så satt Ami och vek mina kläder...MEd mycket jämna mellanrum kom hon med muttrande kommentarer som " dagens ungdomar ( bla bla bla)) här kommer den andra rubriksaken in...=) ami du vet vad...Ett litet intimt skämt... ( heter det internt förresten??)

NU är bullarna alldeles goda och nybakta...AMi stack hem precis för de blev klara...Synd ami, synd


i morgon är det klubbmästerskap...kul

see ya later, aligator

1 kommentar:

svartvitinuti sa...

T I T !!!

HAHAHAHAHA XD