måndag 6 oktober 2008

lång uppsats

Hejhej.
idag har jag varit hemma hela dagen...Inte för att jag har fått slappa eller så, men det har varit skönt ändå. Jag har behövt skriva på en uppsats jättelänge nu...Först i morse så åt jag frukost...( fy vad skönt det var att sova ut, sov ändå till 8!!!) sen gjorde jag ...INget. Sen började jag lite på uppsatsen och skrev en timma...Men jag avbröts för det var fika, och bara kunde INTE avstå från bullarna. Dom var så goda, bakade igår. Sen började mamma förhöra mig på biologiläxan ...Det tog en EVIHET (..en kort sekund, när vi blir ett, i tid och ru-uu-um) ...förlåt, jag kunde inte hålla mig=)...
jaja, sen skulle jag laga lunch, mamma skulle till Kinna. Sen åt vi, efter det har jag skrivit på uppsatsen ända sen dess, och nu är jag ändå inte färdig!!!!!!!!!!ahh!

Igår var det filmkväll ( sagan om de två tornen) hemma hos Nils...Det var jättekul på kvällen, vi körde mörkgömme och jag tycker verkligen om det!...Nästa vecka ska jag antagligen ha den hemma hos mig....:P

NU ska jag ha innebandyträning...Har fortfarande kvar blåmärket från A-lagsträningen förra veckan.....haha

hejsvejs

Inga kommentarer: