måndag 13 oktober 2008

säsongens första match

idag är det innebandysäsongens första match!! IH! Vi ska möta Åsa, och jag har en aning om att jag vet vilka som kommer vinna ;)...De har ju varit bäst i serien jättelänge nu, men vi får se hur det blir. Hoppas att vi vinner!

Hade prov idag... biologi. Jag och några till skrev i exakt 2 timmar i sträck!!! Min högra hand hade typ kramp efter det. Sen fick vi skynda oss över till ekan, där vi hade svenska...Vi hade ett sånt där stavningstest, hjälp! Jag måste verkligen göra något åt det där med mina nerver. Jag blir alltid så nervös...!!! När vi skulle rätta orden sedan så såg det först bra ut för mig...MEn så kom vi till nummer 36, det sista ordet...OCh jag hade fel!! JAg gjorde lite ljud av mig, men jag avr tvungen. Ett fel på det sista ordet! KAn inte vara mer surt...Men sen visade det sig ...att jag inte hade nåt fel!! haha, det var bara vad jag trodde att jag hade fel på, för det kändes så, men så var det inte...göttisch


;P

Inga kommentarer: