fredag 24 oktober 2008

utmanad

En liten utmanad sak, som alltid är lika roligt att göra när man inte har något att göra=)...


Regler.

¤ Länka till den person som har utmanat dig
¤ Glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget
¤ Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade (det låter jag dock vara osagt)
¤ Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor
¤ Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar

..Första vill jag bara säga att det är min kära kusin Clara som har utmanat mig.


1. Jag har en ovana att jag brukar göra bort mig väldigt mycket, vilket faller in mig helt naturligt ( min närmaste kompisar vet...)

2. Jag kan drömma hemska drömmar om vad som har hänt...T.ex. när vi hade förlorat en innebandymatch med 15-2...Här om natten drömde jag om tyska fraser ( telefonieren, producieren, koncentrieren, spatsieren m.m.)

3. Ett par äckliga saker som jag vet är grodor och använda disktrasor...

4. Jag och Johanna ( nån utav oss) ska bli lagkapten i innebandy... hehehe...VI får se på söndag hur det blir ( har match då)

5. En moped med två tjejer på åkte just förbi vårat fönster...

6. Jag måste erkänna att jag ibland sätter för stora krav på mig själv, betyg och sånt, och jag bryr alldeles för mycket om jag typ missar mål på idrottslektionen...som idag ( Jenny, du har fått mig att erkänna! Grattis!)...ska försöka ändra på det...Blir dessutom alltid för nervös inför ett prov, eller före vi får tillbaka dem...

7. Jag har en bok som jag har lånat på biblioteket som jag har glömt att lämna tillbaka...Har tp haft det i två månader...Jag har på köpet inte läst den än.

Jag utmanar: Jenny, Ami, Michaela, Dessan, Alicia, Viktoria och Filippa

hihi

vi synes!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hjälp, jag känner mig tvingad...

sara sa...

mohahahaha!!