måndag 2 mars 2009

! Åhus !

nu har jag kommit tillbaka från åhus, och det känns jättetråkigt att vi inte kommer ses förrens 14 veckor och 6 dagar!...
Svårt att förklara hur det var där nere, men det var helt klart sjukt ROLIGT! Jag tog en massa bilder, men de raderades när jag skulle föra över dom på Kims dator. :( här ommer några ändå =)


lekar ( ni kan se mina nacke, den e precis framför kameran åt vänster)




Anna, Kim och Andrea ser allmänt dryga ut ( andrea ser ju verkligen konstig ut!)
( jag är fotgrafen :P )


ah, jag vill tillbaka!!!


6 kommentarer:

Jenny sa...

Din pojkvän är fullt synlig på den översta bilden i en ytterst tjusig grimas!

sara sa...

tss, haha. Pojkvän? vem? ?? haha, jag har ingen pojkvän:P

Anonym sa...

You know who I mean!

Anonym sa...

åh. är det klara/clara (vet inte hur hon stavar)andreasson i randig tröja typ i mitten av mellersta bilden? :P

sara sa...

japp, det är hon :) känner du henne?

Anonym sa...

jag känner klara :D hon bor ju i hyssna så va med henne ibland då jag oxå bodde där (: