fredag 6 mars 2009

I går förmiddag spelade vi upp musikalen för de mindre eleverna, och eleverna från Nyhemskolan ( två s???) i Varberg. Det gick så där. Kören hördes inte så bra, vi kom inte in när vi skulle, det blev lite fel, och vi hade inte spelat den på länge förutom genrepet dagen före. Men det blev inget fiasko :)
Sista lektionen var riktigt kul. Vi skulle ha högläsning ur nån bok. Jocke som hade läst boken förut läste den för oss. Boken var urkul, men det roligaste var nästan då Jocke började skratta och ingen förstod varför. Först trodde jag att jag var den enda som inte fatta, att de andra typ visste vad som skulle komma, men efteråt fick jag reda på att alla bara hade skrattat åt honom ( de visste inte heller vad det roliga va)...Han skratta typ massa åt saker som inte ännu hade kommit iboken, men sen fatta vi vad det var. en rolig lektion :)

Kvällens uppträdande var mycket bättre än premiären. Fick till och med tulpan :)

Har gjort en del läxor nu...och förbereder mig för de tre proven som kommer nästan vecka :(
See ya later aligator!














9 kommentarer:

Anonym sa...

haha, va snygga alla är! :D

Anonym sa...

HAHA snygga bilder :D

sara sa...

japp, URSNYGGA!

Jenny sa...

hmmm... snygga bilder...'
Är vi tillbaka till apmänniskornas tid??

clara serholt sa...

åh kan inte jag få ngr bilder? du vet dem vi tog på dig och mig..och elias också tror jag...en gång när min mamma är med också ? skulle vara kul :)

KRAM

sara sa...

jodå, CLara, du kan säkert få några...Men jag vet inte hur snart. Jag kna kanske lägga upp dom här, så kan du kopiera dom ???
så sant som det är sagt, Jenny:)

clara serholt sa...

jaa så kan du göra :D
kraam

Anonym sa...

Men JAG e ju SNYGGAST iallafall!!eller??

sara sa...

haha, andrea, du ser lite förskräckt ut :)