söndag 15 mars 2009

så här ser jag ut...


...när jag plockar upp hundbajs


...när jag tappar något ( godis i det här fallet)


...när jag blir godissugen


...när jag fryser


...när jag skrattar


...när jag pratar


...när jag åker buss ( och har regn på glasögonen)


...när jag borstar tänderna


...när jag gör läxor


...när jag åker skridskor



...när jag kramar min bror


...när jag spelar piano


...när jag tuggar tuggummi


...när jag precis har vaknat


...när jag går ( petar INTE i näsan, om ni tror det!)


...när jag tar på mina strumpor efter att jag har duschat


...när jag sträcker mig


...när jag har duschat med balsam och kammat håret länge


...när jag äter frukost ( jag gör en min med :)


...när jag pysslar


...när jag går upp tidigt och ska sjunga



...när jag stryker


...när jag ler med mat i munnen


... när jag tar kort på mig själv när jag åker bil


...när jag inte vet vad jag ska göra inför kameran

8 kommentarer:

Anonym sa...

haha, du är så fin, finaste kusin<3 Diggade mest den där bilden när du pluggar :P Haha, supercool!

Anonym sa...

Tjusigs bilder! Det där med hundbajset känner jag till...

Anonym sa...

Du böjer för mycket på nacken när du spelar piano!!!!

Anonym sa...

Haha orka lägga upp hundra bilder.. Bästa var ju den när du peta i nesan.. :D

sara sa...

..jag petar inte i näsan ami :P jag rättade faktiskt till glasögonen!!! :)
8 haha, såg christer igår :P)

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA CHRISTER HAR KOMMENTERAT XD

Anonym sa...

Eller så var det bara någon som kallade sig för Christer... tror inte att han skulle hitta hit!

sara sa...

anonym:
haha, ja, men det är ju klart!