onsdag 11 mars 2009

knasig dag...

Igår arbetade jag på min novell i typ 7 timmar. ( snacka om "kul" !) Hela eftermiddagen mådde jag jätteilla, så jag tog och såg på en film. PÅ kvällen fortsatte det, och när jag skulle lägga mig mådde jag verkligen pyton. Jag fick senare flytta upp till mamma och pappa, och tre timmar senare spydde jag.
Så, jag är hemma från skolan, och gör inget särskilt. Lite komiskt, för jag smsade jenny, och då fick jag reda på att hon också var sjuk. Vi måste ha blivit smittade av samma person...

Det knasigaste av allt var att jag svimmade. Det var jätteläskigt. jag stod i köket ( minns inte allt) och allt bara försvinner, och den vaknar jag av fruktansvärd huvudvärk. Mitt huvud hade fått en stor del av smällen. Mamma berättade att jag inte vaknade upp direkt, utan att det tog ett tag :/ scary! Har fortfarande ont i huvudet och det hände vid 8 tiden !
menmen, en knasig dag har det varit. uh!

see ya

4 kommentarer:

Anonym sa...

LET'S THROW UP TOGETHER!

Anonym sa...

Jättemånga e sjuka:(... Hoppas ni kan vara med på söndag:O!

sara sa...

haha, ja!

hm, anonym? vem e du? vad är det på söndag? match?

Anonym sa...

Krya på dig din sjukling! Ni har typ smittat mig -.-