tisdag 24 mars 2009

bättre än förut

Klockan är 07.59 och jag sitter i pyjamas =) snacka om gött, haha :P Jag börjar halv nio och det tar typ 2 minuter att gå till dagiset, där jag praoar.
Igår var min första dag på Skorpan och det gick faktiskt väldigt bra. Från början var barnen lite rädda för mig, men det gick snabbt över. Vi gick ut på förmiddagen och " de coola killarna" hittade en mask, som alla tjejerna tyckte var jätteläskig :P När killarna hade sprungit iväg kom tjejerna på att man måste ju ha ett namn! och så kom de fram till att masken skulle heta "Sara"... XD
...Det tyckte killarna inte alls passade så de gav honom namnet Dagge:P

det var en liten bit från min första praodag, som har varit dubbelt så mycket skönare och bättre än de jag har haft förut :P
nu måste jag göra mig i ordning :P

see ya!

Inga kommentarer: