måndag 8 december 2008

2 timmars övning

tro det eller ej, men vi övade typ 2 timmar inför julavslutningen idag. ( 1 h 50 min för att vara exakt) Det kändes...långt. Men inte lika långt som det egentligen var.
Före dess hade en historisk händelse hänt...Jenny var sjuk! Hon fick gå hem efter lunchen! dessutom var det dubbelhistoriskt eftersom hon och jag var sjuka samtidigt !!!! Jag hade väldigt ont i halsen, och hade ett sånt där tryck över bröstet så att jag hade svårt att andas ibland när jag andades djupa andetag... Men jag var kvar.

Efter 45 minuter hemma stack jag till innebandyträningen ( vilket man egentligen INTE ska göra när man har ont i halsen men jag orkade inte bry mig) .
men asså, jag gillar inte att stå! Jag vill spela ute snart!!! men men...antar att mitt liv som utespelare är över, för jag blir alltid tvingad att stå ändå, även om jag inte vill. :(

Nu ska jag göra min jobbiga bildläxa ( jag som inte har skrivare som fungerar ens, dessutom kanske inte skolans funkar!!!)

hejsvejs



( just det, matchen i går...gick...uselt) ( ...såg iförsig typ ingenting)

Inga kommentarer: