torsdag 4 december 2008

kalas

klockan är sent, så jag skriver ett kort inlägg...

var på kalas hos kära Julia idag. Har nästan precis kommit hem, och känner att jag måste lägga mig. Men det var trevligt. Kollade på en mysig film, åt mycket god kvällsmat och hade det allmänt roligt.... :P


Annars inget speciellt...
har fått reda på vilka mina faddrar kommer bli på konfat i sommar...kul kul

fick tillbaka min hälsouppsats innan idag...Inte särskilt nöjd :(

Har innebandymatch i morgon, mot....ingen aning ( har precis glömt av) men men, jag hoppas verkligen på att vi ska vinna, det borde vara på tiden nu!

är trött, så nu ska jag lägga mig

godnatt

2 kommentarer:

clara serholt sa...

vaaaaaaa!!??? har du fått reda på vilka faddrar som ska vara där....alltså då betyder det att jag inte kommer vara fadder.
typiskt. snyft.

kram

sara sa...

ja, fast vi har bara fått reda på några, inte alla....tror jag....

men du kanske blir på någon annan av gårdarna...för man brukar ju inte bli det där man har ett syskon ...=(