fredag 19 december 2008

jullov!!!!!

ah, fy vad skönt med jullov!
I går var det sista dagen i skolan för hela detta året! Tänk nästa gång vi ser hela klassen igen är det ett helt annat år! 2009!! :)

Första hade vi en lång morgonsamling med Ulla. Efter det började vi i 8:an byta julklappar...Jag ska räkna upp lite som jag fick=)
ett skoj-toapapper där det var sudoku på ...(haha, vem kommer på en sån idé??) jag fick också en munsköljflaska och ett tuggummipaket...=) <------av Amelie
av Jenny fick jag en finfin palestinashal. =) har på den nu för övrigt
av andrea fick jag två parfymer... ... ... eller om den ena var en deodorant, vi var inte riktigt säkra på det ( det var en sån där sprutsak nämligen)
och av fanny fick jag ett prydnadsljus...

danke schön everybody!!!!'

efter att vi hade delat ut klapparna började martin läsa ur en bok. Vi trodde först att han skulle läsa mumin men så blev det inte. I allafall, jag lyssnade inte ett dugg...måste jag erkänna.
Efter det lekte vi en lek. Och gissa vem som vann? VI så klart! ( Micka, Jenny, Ami, Fanny och jag)

Sen var det dags för dansen runt julgranen i idrottshallen. Det var urkul =) jag älskar sånt =) haha, våran skola är så mysig tycker jag :P

Jag och AMi hängde med Jenny hem....orkar inte skriva mer.


..har varit hos tandläkaren idag, bara så att ni vet eler så=)

see ya!

6 kommentarer:

Jenny sa...

Hej hej, jag ska varna dig för att sjalen kanske färgar av sig lite...

svartvitinuti sa...

MINA JULKLAPPAR ÄGDE UT ALLA ANDRA!

Liksom vem önskar sig inte toapapper med sudoko, munskölj och tuggummi?!

Dans runt granen är så trååkigt.

Paulingen sa...

kolla in min blog!

sara sa...

ok, jag har inte märkt någonting med sjalen...än

Dansa runt granen med skolan är dunderkul ju!!!

Jenny sa...

God Jul!

fanny sa...

varsegood