måndag 1 december 2008

kalas

nu är det rät mycket som jag ska få med här, så jag får ta det så kort som möjligt...

I morse gick vi upp och grattade Maria. Hon fick bland annat en kamera, som är grymt bra ( bättre än våra förra)...så den har jag sysselsatt mig lite med idag=)

I skolan var det pysseldag=)...Haha, det var för det mesta kul :P men vi hörde av visa lärare att de inte riktigt trivdes, haha=) Jag gick med Jenny...hann göra allt, förutom julgodiset. Jag gjorde som jag brukar göra, tappade bort min klädnypa ( som man måste ha för att kunna gå runt på de olika stationerna)...haha, typiskt mig :P Sen höll jag på att glömma min påse flera gånger, så Jenny fick till slut gå och ta hand om mig som om jag var ett litet barn.." Har du med dig din påse nu, Sara?"

På slutet av skoldagen, tog jag och Jenny och städade Martins sal...Det var så synd, han tycker inte särskilt mycket om de här pysseldagarna, och så måste han städa upp så mycket själv...SÅ vi var lite generösa, och fick dessutom varsin näve godis, som tack=) DEssutom gjorde vi det lite på lektionstid , haha


Efer skolan hade MAria kalas....hmmmmm, kul=) Jag och Emma var lite flummiga ett tag, men men=)

Och så ahr det varit träning med. Var först med på våran egna träning, och ställde dessutom upp för p93....Vet inte om jag vill göra om det.

måste säga att jag är DJUPT besviken över att jag var så lat i helgen, att jag inte gjorde min tyskaläxa då, för jag är INTE på humör för det nu !!!..men, jag är tvungen


laddar upp lite bilder ( äntligen har vi kamera) från dagen


Emma försöker äta med händerna ( dagens mat: ugali) ...Hon kollar på experten :P

MAT

yeah!




9 kommentarer:

Paulingen sa...

Det var jätte roligt på kalaset!

sara sa...

de va ju bra=)

alice sa...

Oj..jo jag finns juh med på bild! detta är ju pinsamt:P
hade iaf askul..speciellt när vi åt:)

Deshy sa...

Victoria fick påminna mig om påsen på alla stationerna. haha

sara sa...

alice, du syns ju knappt! :P

Jenny sa...

snygg bild på emma

sara sa...

ja, den e tuff.....Vistt märker man inte att det var kolsvart när jag tog den??!

Anonym sa...

åhh, jag kunde inte vara med!!!
jag är så illa sur för det, jag som älskar ugali!!!
har sagt det till maria oxå, men sara, ni får ta och bjuda hem min familj till er på ugali middag! :)

sara sa...

ja, det får vi göra! AHr vi gjort det någon gång?