tisdag 9 december 2008

Jordgubbsmilkshake a la Sara

Sitter här framför datorn och dricker en underbar jordgubbsmilkshake ( som jag, ego som jag är, har uppkallat efter mig själv ) :P Underbart säger jag bara! Det ända som är så synd är att det är så onyttigt! =( haha, men för en gång skull ska jag nog inte bry mig om det=)

Ska till kören ikväll. De behöver folk, så vi ungdomar fick hoppas in...Det blir julbord för de som kommer, så en liten anledning är det väl varför jag, ann, paula, maria, johanna, henrik, daniel, fredrik och clara kommer på en och samma gång :P ...( jag ursäktar att jag inte orkade skriva stor bokstav på namnen)

måste säga att jag har skämt ut mig, inte bara en, utan två gånger idag..
Första gången ...jag stiger in i bussen. Jag brukar alltid säga godmorgon eller nåt liknande ( som HEJ)...Tyvärr blev det inte så idag. Jag vet itne vad det var med mig, men helt plötsligt när jag egetnligen skulle säga God morgon, sa jag istället " Hej det är Sara Imbe..." haha, jag började GAPFLABBA. DEt är vad jag brukar säga när jag svarar i telefon, och så helt plötsligt så går jag bar fram och säger det. SÅÅÅÅÅ typiskt mig :P

den andra var så pinsam, så den vill jag inte prata om... :P Men det var definitivt en sån där sak som bara jag gör inför hela klassen...!!!!!!!!!!





1 kommentar:

vickan!! sa...

Jag har sagt TACK FÖR MATEN då jag egentligen skulle säga TACK FÖR SKJUTSEN det kan bli heeelt fel ibland!