torsdag 11 december 2008

snart...

Är hemma från skolan nu. Gick rätt bra. Skämde inte ut mig eller nåt, som jag brukar göra.
Fick på ett engelskaprov ett och ½ poäng ifrån MVG ( SURT!!!)... Tanken på att jag skulle ha fått MVG om jag hade svarat rätt på en uppgift, är lite för störig för tillfället. menmen, det var ju i allfall nästan.

SNart ska vi dra till julfesten, som börjar halv 6...VI ska sjunga en sång, som jag för övrigt har glömt bort hur den går...Jag undrar verkligen hur det kommer låta, flera utav oss har varit förkylda, och sången går i Gunillas toner... :P( vilket förklara rätt mycket) men vi får hoppas på det bästa :)

kommer antagligen med bilder sen...

see ya!

för övrigt var jag väldigt sjuk igår ( var i skolan ändå) ...Hade värsta förkylningen, och kunde inte titta på några lampor ( gjorde ont i ögonen och i näsan, eftersom det sticker så) grät endel med, inte för att jag var ledsen eller nåt, det var bara ögonen som blev lite konstiga i ljuset :P

Inga kommentarer: