fredag 12 december 2008

härlig dag!

idag är det en härlig dag

  • elevensval var jättekul, det blev lyckat ( även om det tog lite tid att sätta på musiken)
  • jag är riktigt glad
  • idag är det KU
  • fick lussefika i skolan idag ( vilket för mig var en liten klementin)
  • det var roliga tal i matten idag
  • jag gjorde inga tabbar i skolan
  • jag känner mig glad
  • det snöar
  • Markus har precis smsat mig


UNDERBAR DAG!!!!!!!!!!!!!! är bara allmänt glad och lycklig=)


nu ska jag gå ut och fota lite=)

5 kommentarer:

svartvitinuti sa...

"jag gjorde inga tabbar i skolan"

:O ÄR DET MÖJLIGT ?!?!

clara serholt sa...

men sara, varför åt du bara en clementin?

du äter inte mindre kakor för att du vill gå ner i vikt va?
du är helt perfekt, bara så att du vet!
i din ålder behöver man förresten inte tänka på sånt. det ä bara löjligt. man ska ha tonårshull i den åldern. vilket du inte har, du är supersnygg!!!!
(säger jag som hållt på så också, men ändå!!)

PUSS min fina kusin!

vickan!! sa...

vad BRA att du är glad

sara sa...

ja, det är faktiskt sant...inga tabbar, snarare tvärt om =)


clara: haha, nej, så ligger det inte till :P ( lite???)
vi hade precis haft idrott och jag känner aldrig för kakor när jag har idrottat, så jag nöjde mig med en klementin...men det är också lite så att jag inte vill vara onyttig när jag precis idrottat...

JAG ÄR GLAD!!!!!( superkul)

clara serholt sa...

okej :) man ska inte vara onyttig efter man har idrottat, man kan äta mackor och sånt efter idrotten!
Energi behövs!!