söndag 30 november 2008

straff

...matchen gick så där. Vi förlorade med 9-3, men vi vann i alla fall sista perioden.
Det var ungefär 8 minuter kvar ( tror jag) då domaren plötsligt blåste av...Och han visade att det var...STRAFF! ( för de andra alltså) Jag blev hur skrajsen som helst för en sekund, allt blev dödstyst i hela hallen, kändes det som....På bänken hörde jag hur Elina ropade " det här klarar du Sara, det har vi ju övat på"...Den bästa tjejen i deras lag går långsamt fram och försöker dribbla av mig...Jag irriterade henne med att sträcka ut benet så där...( Nu måste jag dra till kyrkan!!!, fattar mig kort)...HOn missar!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska ha kalas för Maria i dag....HOn fyller år i morgon =) GRATTIS i förskott
Ska till kyrkan nu iallafall...'


see ya!



en liten bild på jenny=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intressant blogg