onsdag 17 september 2008

Blogg i skolan!!=)

haha, hade en speciell uppgift i skolan idag. Skulle skriva ett påhittat blogginlägg..Haha, jag undrar varför jag tyckte att det var så svårt!!! Men men, de var ju inte så svårt ändå, måste jag erkänna...fastän att jag inte blev nöjd.
Detta med att vi hade en genomgång av sånt här bloggande i skolan gör det ännu knasigare att göra ett inlägg... Haha, tänker bara på det hela tiden när jag skriver. Störande

Gick upp tidigt av morse. HEnrik väckte mig vid 6, vi skulle sjunga för mamma och pappa..Ska därför iväg nu te gbg för att äta nåt gott. Synd bara att jag precis har ätit utsökt kyckling och potatisgratäng i skolan... NI tänker väl säkert " Hur kan skolans kyckling vara så speciell och utsökt??" ...Jo, svaret är ju att jag har gjort den. Det förklarar ju det mesta!!!!! ( inte självgod alls, neeehej då=)

Har skolfoto i morgon. Får se hur det blir. Hehe, blir ju alltid så konstig på klassfotona ( ni vet ju förra året!!) Dessutom har jag ju ett litet "diskre"t blåmärke på läppen. Fick en flygande innebandyklubba där i mångads av en kille i klassen..Hrm, Simon, Hrm Hrm... Får väl se om det går bort över natten. Hoppas

dags för mig att säga farväl

...får väl se om det blir nåt inlägg kväll me, om jag orkar och hinner. har ju engelskaglosor i morrn...

Inga kommentarer: