tisdag 9 september 2008

ny bakrundsfärg

jag har hela tiden tyckt att det har varit så svårt att läsa med en grön bakrund, men inte förrens nu har jag orkat ta mig i kragen och bytt färg...

Jag var hos sjukgymnasten idag. haha, sov till klockan 9 =).För att göra en lång historia kort..I vilket fall som helst kom hon fram till att jag har haft problem i muskelfästet, och för att säga det enkelt, ljumsken. Det innebär att jag kommer att få göra några speciella övningar...Inklusive i skolan, före idrotten alltså, istället för uppvärming på fotbollen och innebandyn o.s.v.
Haha, vänta bara tills hur det ser ut, ser ut som ballet=)

Idag kom Hermanssons hem. De har varit i Israel, fuskisar där.

ha en bra dag!

4 kommentarer:

svartvitinuti sa...

JAG HAR OCKSÅ VARIT I ISRAEL! (not..)

sara sa...

då är vi två...

Anonym sa...

tre!

sara sa...

ok..haha!