lördag 27 september 2008

rolig artikel

pappa läste upp en rolig artikel innan idag. Det stod att polisen hade tagit fast en "fortkörare". Eller, det var ingen fortkörare. Han körde i 90 på en motorväg. Polisen hade fått tips från en annan bilförare att det var någon som körde vingligt och konstigt. Han hade kört från 50/60- 90 km/h, på motorvägen, så någon måste vara fel. Polisen ryckte ut, och när dom fick tag på bilföraren blev de chockade...Det var en 10-åring!!!!!!!!!!!!

Nu är det vara jag och Jakob hemma, de andra är på skolan och städar....
Jag har inget vettigt för mig, väntar bara tills jag kan laga mat, och efter det ska tiden gå tills kl 5 ( ungefär), då vi ska åka på filmkväll hos Andrea....Superskoj!

2 kommentarer:

svartvitinuti sa...

Filmkvällen var ... sövande.

sara sa...

haha, inte för mig=)...