onsdag 24 september 2008

HK

Hej hej. Nu är jag i skolan, vi har HK, men har fått ta en liten paus nu=) Så jag gör inget olagligt eller så=)...Vi hålller på att skriva en jättetråkig uppgift i skolan...reklam :(...Buhu!

Amelie sitter just nu bredvid mig och läser ett par roliga "tjuvlyssnarhistorier" från http://tjuvlyssnat.se

haha, kul...
Kände att det inte var min dag idag. Kom nästan fem minuter för sent till svenskalektionen idag ...IH! Jag som hade lovat mig själv! Det blev nästan en prick! Sen skulle vi gå ut och skriva upp ord, som vi såg, som var svåra att stava för oss.....Gick inget vidare.

Men men, snart är min rast slut, så jag måste dra nu

( känner för övrigt att den här datorn är RIKTIGT kass!!!)

5 kommentarer:

Jenny sa...

SARA IMBERG!!!! så det var detta ni gjorde på hemkunskapen! jaja dig!! supersnygg layout...

sara sa...

tsss...men jag arbetade med=)...

Anonym sa...

Hejdu,, Fin blogg xP

//Emma

Anonym sa...

men hej !! jo vist ar mitt hor rakt o lite specielt me :) haha
idag har vi voran ledia dag valldigt skont :) sasa mimi nitaanza kujua kiswahili !voran vakt amos e riktigt go, 21 or me.. o ja forsoker snacka swahili me han :) i gor va vi po en konsert vi ett gatuhorn grymt bra lot, du ska fo hora den nar ja kommer hem !
halsa maria anna henke o alla andra :)

sara sa...

Emma;åh, tack så mycket! Har du någon blogg?

Markus;
ok, kul...har du blivt bra på det än??...Du börjar kunna skriva det bra i allafall ( fast vem vet, du kanske hade en ordbok ?? ;)
Har ni filmkamera med er?? Annars får ni skaffa en!!!
Maria hälsar tillbaka!