torsdag 25 september 2008

Flourlackning, hundbajs på skorna...nästan lika äckligt

" Usch! Hundbajs på Saras skor" tänker ni säkert när ni ser titeln...Men jag måste till min lättnad säga att det inte är jag som har trampat i hundskit, utan Ami... Det hela hände på vägen hem. Jag går bredvid Ami, Amelie koncentrerar sig på typ sin mobil eller nåt, jag kollar er och plötsligt ser jag ...The Bajs!!! Som i slowmotion ser jag hur Amelie stiger i korven som låg på vägen ( man ska faktisk plocka upp efter sig!!!) och jag tjuter ...försent... Amelie försäkrade mig att hon skulle slänga skorna, vilket jag inte ville, eftersom JAG tycker att de är så snygga...Amelie insisterade på att hon skulle slänga dem i några buskar, medan jag desperat försökte kleta av korven på en gatsten, men Amelie nöjde sig inte... Jag vet tyvärr inte ödet åt de fina skorna, men jag hoppas på det bästa ( !!!)

På tal om den andra titeln, så hade vi flourlackning i skolan idag...IH! jag måste erkänna att jag gjorde en dum sak efteråt ( utan att tänka på det), så åt jag tuggummi..Hmm, vet inte om det var så klokt av mig, men gjort är gjort....( och älg är älg , hahaha ( var det någon som fatta?? ;) )) <---
------------------------------------ Veckans vits...

Jag är tvungen att korta av mitt trevliga inlägg här och nu, eftersom jag ska dra på innabandyträning nu ( äntligen, har inte idrottat sen i tisdags, eftersom jag var tvungen att hoppa över den igår för att vi hade lovsångsteamsövning)

...

2 kommentarer:

svartvitinuti sa...

Jag slängde inte skorna, faktiskt! FÖR DIN SKULL!


Din vits var så dålig att jag skratatde ihjäl mig.. HAHA

sara sa...

ÅH, vad bra! Jag visste att du stod dem för nära för att slänga dem!!!


haha, jag var rätt nöjd med den själv faktiskt ( hihi)...Tack, jag tar det som en komplimang ;P