måndag 22 september 2008

ingen aning vad den ska ha för rubrik...

hejhej. Jag och Andrea stack kl. 16. 30 till innebandyhallen för att ha träning innan idag.. Jag fick reda på att den bara var en timma, vilket var väldigt bra, eftersom jag då hann gå på både innebandyträningen och fotbollsträningen. Jippie, jätteskönt efter den oidrottande helgen. Jag kände mig jätteslö, det enda jag gjorde var att gå till kyrkan några gånger, och klippt gräset...!

Nu ahr jag gjort tyskaläxan ( som jag skulle ha gjort igår=)
Välkommen Jenny! ( hon har också skaffat blogg nu=)

Godnatt

2 kommentarer:

svartvitinuti sa...

SARA IMBERG! vad skulle Jadwiga säga om hon fick reda på att du halkat efter med läxan?? FY PÅ DIG!

Jag kommer nog imorn :D

sara sa...

ja du, hon var inte gld.....Men jag bytte sedan snabbt ämnet till att jag frågade om hon kan ryska ;)