söndag 21 september 2008

Bönenatt...

Jag är faktiskt inte alls trött nu, även om jag var uppe mitt i natten och bad. Det var jättetrevligt, vi var inte så många så man hade mycket tid att be på...Antar väl att tröttheten kommer komma lagom till skolan i morgon...skulle vara lite typiskt.
När vi var där i församlingshemmet hela kvällen, var det en liten katt som smet in....En liten kattunge ( väldigt lik Amelies!) SÅÅÅ söt, jag smälte totalt. Den var liten och järngrå...Ah! Han hoppade in igenom fönstret och smet runt i alla rummen, vi lät henne (??) hållas. Tillslut, när alla hade gosat, släppte vi ut den ( eftersom jag inte vet om det är en hona eller hane så får den vara neutral för tillfället) Den kom tillbaka hela tiden, i dag me...På kyrkkaffet och på söndagsskolan ( går inte där, men hörde det av andra)

Efter bönenatten var det gudstjänst, mycket rolig ( har inte skrattat i en kyrka så mycket på väldigt länge) :) haha...Jag somnade under predikan...Resultaten efter bönenatten antar jag=)

Och så ska jag snart på kalas hos Greta och Tage...

ps. Såg precis att jag hade gjort två frågetecken i första meningen i förra inläggeet...Ooopss

2 kommentarer:

Jenny sa...

tja. nu har jag också skaffat blogg!! duktigt av mig tycker jag allt. smet en katt in på KU?? synn att inte jag va där. :(

Anonym sa...

tjena snygging !!
hmm somna po predikan e vall inte bra !! haha...
latt gjort..hoppas allt e fint me dig! vi har de bra ! har lart mig gora sonna ringar av parlor;) mit hor e lite klippt kommer upp en bild po voran blogg i morgon lr nott ;) halsa alla ! kram!