söndag 14 september 2008

enna, tyska, inskrivning bla bla bla

jaha, nu förlorade vi då med 5-0. Jag tyckte faktiskt att vi var lika bra, men det kan man ju fundera över, när resultatet blev som det blev...

Var på inskrivningen för innebandyn nyss, med Jenny. Hon påminde mig som tur var, annars skulle jag väl glömt av det, antar jag=)
Vi hade också tänkt att vandalisera Amelie, och kanske gulla med hennes nya kattungar...hihi. Men det blev det ingenting av, när Amelie inte är hemma och vill svara på hennes mobil=)...

I morgon är det skola igen, matte, svenska, tycka och kristendom. Och stormorgonsamling, så klart... Sen ska jag på fotbollsträning ( mycket idrott, skönt!!!)
På tal om tyska, så behöver jag göra läxan vi hade. Jenny påminde mig för ett tag sedan, och jag höll redan glömma av det.

lite citat från dagen:

" Ni måste tjejer gå på enna...Det enna funkar liksom inte annars! Var inte enna några såna mesar "
/ tränare


Veckans skämt:

" Två TV-apparater gick på en gata, då blev den ena överkörd. Då sa den ena
"Kom då plattTV, så går vi "( hahaha!)"
/ Linn

Inga kommentarer: