måndag 15 september 2008

fotbollsträning

Hej hej. Jag har nu kommit hem från ett skönt och uppfriskande träningspass. Har inte hunnit duscha än, brukar äta först. Vi var 17 stycken på träningen förresten, gött.
NU ska jag smått öva på mina läxor, som jag har. De är inte så många men,men.

Var i skolan, som vanligt idag också... hade bland annat ett ämne som alla de mindre barnen darrade vid när jag läste upp ur min bok ( för att retas lite=) ...Sexualkunskap. Väldigt roligt att se deras miner=)
Amnars var väl det som vanligt. Vid maten idag kom Jessika och jag på att Sverige har alldeles för lite leende barn, så vi satte igång. VI fick de flesta att le, genom att vi själva log, men Alexander och Martin var väldigt svåra att få leende.
Efter skolan kom Amelie hem till mig. Vi bakade en utsökt kladdkaka. Jag har inte smakat den än, men våra är ju alltid sååå goa ( eller hur ami! Speciellt när vi gör våra egna recept!) Smeten var i allafall mycket god. Jag tjuvåt när Amelie spelade på vårt piano, men det märkte Amelie på ett nafs ( som hade örinen på spänn) etfersom det var så misstänksamt tyst=)

Orkar inte skriva mer.

Hej och hopp, hästgalopp ( HAHA, hittade faktiskt på den själv , STOLT) ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

kul att ami va hemma hos dig. träffade du edward då eller?

sara sa...

nepp...Men idag, då du! Han är ju för söt!