fredag 28 november 2008

2-2

Har spelat matchen nu, och det blev 2-2. I första perioden gjordes inga mål, men vi var bättre än de hela tiden. I andra period tog de ledningen, ( !) men Jenny kvitterade strax efteråt, och matchen var åter igång =) I tredje period gjorde de mål när det var 5 minuter kvar, och jag undrade verkligen (i smyg) hur det skulle gå...Till sist toppade vi, och Jenny, Linnea och Johanna gick upp på topp...Och där gjorde Linnea ett mycket snyggt mål, som räddade ...matchen ( var nära på att skriva världen, men det skulle väl ha varit å ta i) :P

Efter matchen gick jag och Linnea till församlingshemmet. Det var den årliga missionsaktionen som var igång, kul kul. Jag stannade vidare lite på KU där vi bland annat drack nyponsoppa med glass.

Något som jag måste lägga till:
Vi hade kuddkrig, och alla var med. Jag är faktiskt seriös när jag säger att bl.a 5 åriga Hugo var med ( ett tag) och att PAula och Sara var med också, i typ 1 ½ timma...Mot typ Fidde, Viktor, Jakob m.m. Snacka om att det var varmt ( jag måste lägga till att jag inte var med så värst mycket) Man bara såg hur Paula blev rödare och rödare i ansiktet, men hon gav sig inte=)
Det roliga var att just Fidde var med, han som var våran vikare idag!!! Haha, lite kul att han på förmiddagen var en " sträng" lärare som gav vissa prickar, och på kvällen var en galen krigare som slog en så fort man kom in och gav Ann näsblod...men men, det var kul :P


har på mig min nya klubbdräkt :P NÖJD=)


IH; I MORGON ÄR DET MATCH!!! ( med dam-laget!)

2 kommentarer:

Jenny sa...

VI FÖRLORA INTE!!

sara sa...

ja, visst är det gött!!!!!!