lördag 22 november 2008

22 november 2008

här har jag försökt att få upp en you-tube video jättelänge, och aldrig lyckats ( varför?), och så går jag in på Lovisas blogg och ser att hon har laddat upp exakt samma video..haha, så ni får gå in på hennes i stället ,och se den ...HÄR! Den är faktiskt riktigt bra!

I går var jag på Ungdomsgruppen...Det var riktigt bra och trevligt där...En kompis till min bror pratade, Peter Kogler... bra och intressant.

Efter det hängde jag och Jenny med Andrea hem...Sov över ( det kunde ni inte gissa va???) Det var trevligt :P Och nu är jag hemma igen. Skulle egentligen ha övat på proven som vi ska ha, men jag har varit alldeles för lat för det...Måste dra mig i kragen och sätta igång, annars kommer jag aldrig att göra det!!!
Fick reda på i ...förrgår ( tror jag det va) att vi ska simma 50 sträckor på onsdag, med klassen...Jag som alltid får så ont i nacken av det...Men men, det blir väl kul=)

Dessutom fick jag tillbaka mitt biologiprov i går..Nöjd.

i morgon har vi match, mot Falkenberg...De ligger trea ( !!!) Men så klart så måste vi ju vinna ändå !!!

Auf Wiedersehen! ( asch! Kom precis på att vi har 4 tyskaläxor till på måndag att göra med....=( )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar : Ja den låten är grym :D Hoobastank sjunger den.
Ha det bra :)

sara sa...

ok...
( om någon undrar så är det passion of the Christ-videon som jag försökte ladda upp...Ifall hon skulle ha laddat upp någon annan med, så skulle det va bra att veta kanske...=)